onsdag 6 januari 2010

Tråkdag

Jag blir så trött på det här. Det är inte det att det är ointressant men det är så mycket bara. Och ganska enformigt faktiskt. Ska bli skönt när det är över. Jag längtar så mycket efter Åreresan som är inplanerad med klassen efter tentan! Det finns inget jag är mer sugen på just nu än att åka snowboard! Eller att bara gå en kort promenad bland stugorna, gå på afterski eller sitta och spela kort efter en dag i backen! I vanliga fall brukar jag åka till Idre med tjocka släkten men det verkar inte bli något av det i år eftersom mamma och Thomas har bokat resa till Alperna istället. Det finns en ledig plats åt mig och jag hoppas verkligen att jag inte har något allt för viktigt i skolan de tre dagar jag isåfall måste ta ledigt för jag har drömt om att åka till Alperna i säkert tio år!


Skulle vad som helst för att vara här just nu!


Till och med bilresan är underbar, kan det bli vackrare än såhär?

Inga kommentarer: