onsdag 13 januari 2010

Långdejt

Inspirerad av min spontanitet föreslog Christian en till snabbdejt igår kväll efter att han slutat och det ville jag såklart. Detta slutade dock i vår längsta dejt på länge! Inte förän klockan fem idag kom vi iväg! Och mycket hann hända under den tiden men det förtjänar ett eget inlägg!

Sen mötte jag upp Anna och vi åkte till farmor för att "jobba" lite. Vi hade fått i uppdrag att göra rent hennes kristallkronor vilket bara tog ett par timmar och var riktigt trevligt eftersom vi fick tid att umgås lite under tiden!

Förutom att vi fick betalt i pengar bjöd hon på en fantastisk sushimiddag från Råkultur som jag har velat testa i flera månader men som inte har blivit av. Inte så farligt mycket dyrare än en average sushi så det kommer bli fler gånger!


Lägg märke till biten med chips på...


Farmor är fortfarande lite ny på det här med sushi men hon lär sig snabbt!


Mitt mästerverk!

Resultatet (diamanter i alla regnbågens färger) gick inte riktigt att fånga på bild...

Kvällen fick dock ett lite awkward slut eftersom jag sprang på Björn och Gabbe på tunnelbanan hem. Det gick okej och vi pratade nån minut men sen kände jag att jag ville gå och sätta mig för mig själv. Sen en snabb vänskaplig blick innan jag gick av. Även om det inte var jätteroligt så kändes det helt okej. Jag sitter inte hemma och gråter och jag har inte skickat något dumt sms och jag känner mig faktiskt lycklig så som allt är just nu!

Inga kommentarer: