söndag 31 januari 2010

Thank God!

Nyss när jag stod och duschade och tittade på mitt silverschampo (som för övrigt inte fungerar alls, tror inte ens att det är silverschampo fast hon på KICKS sa att det var det) kom jag ihåg en mardröm som jag hade inatt. Med tanke på att vi såg en jätteläskig skräckfilm igår, The Eye, så skulle man kunna tro att min mardröm handlade om läskiga syner och speglar och spöken men nej, det var värre än så! Jag drömde att jag använde en såndär liten testförpackning med schampo som man brukar få i tidningar. Problemet var att när jag såg mig själv i spegeln efter att håret torkat var det svart med slingor i! Panik! Lättnaden över att det inte var på riktigt när jag vaknade slås bara av den jag kände när jag vaknade efter att ha drömt att Anna blev mördad för några veckor sen.

Såhär fast lite mer svart i...

Inga kommentarer: