onsdag 27 januari 2010

Morgonpigg!

Nu sitter jag på tunnelbanan på väg mot ännu en dag i skolan. Mitt humör är fortfarande på topp av många anledningar men ett litet bakslag kom igår. Christian följde med mig efter att han jobbat och jag varit hos mamma men det kändes sådär. Jag fick inte alls den där superbra känslan som jag brukar få. Men nu ska jag inte tänka mer på det, jag ska bara tänka på allt roligt som jag har framför mig! Idag slutar jag vid lunch och då ska jag hem och vila lite men sen är det middag med en massa folk från jobbet. Sen är jag ledig imorn och ska försöka plugga lite. Efter det är jag bjuden på middag hos familjen (kanske för att jag erbjöd mig att laga maten) och ska då få träffa Annas nya kille! På fredag är det bara två timmar i skolan och sen blir det utflykt till IKEA med pappa, ska piffa upp lägenheten lite. Sen är det inte långt kvar till Italien! Ska bli helt fantastiskt! Då ska jag verkligen bara njuta av livet! Åka snowboard, gå promenader, gå på after ski och äta god mat!


Nu är det nästan ljust ute när jag går hemifrån på morgonen!

Inga kommentarer: