söndag 10 januari 2010

Ordning och reda

Så, nu har jag suttit på coffee (tror jag det hette) några timmar och läst. Det var superskönt att komma ut och se andra människor. Jag känner mig väldigt osäker på om jag kan tillräckligt mycket inför imorn nu. Det är så svårt att veta. Men det får gå som det går. Jag ska läsa några timmar till ikväll men sen får det räcka.

När jag satt där på caféet satte sig ett par bredvid mig och pratade ut om sin relation och jag fastnade lite i deras samtal. Det påminde mig väldigt mycket om alla mina tidigare förhållanden. De satt och pratade om hur de kände och vad som var jobbigt och hur ofta de borde träffas och jag ville bara säga till dem att sluta analysera allt så mycket. De tyckte ju om varandra och de hade roligt ihop och man märkte att båda bara ville höra hur mycket den andra ville vara tillsammans. Med Christian är det så enkelt! Alla våra samtal är så bra och positiva och den här gången ska jag verkligen låta bli att krångla till det!

Jag passade på att springa in på Bokia också och köpa lite prylar för att jag ska kunna hålla ordning på alla papper, jag kan ju inte alltid ha dem hängande på väggen.


Nu vet jag var jag har allt inför preklintentan, om ett och ett halvt år!


Jag köpte också mat som ska bli en stor, nyttig och god matsäck till imorgon, I need the energy!

Inga kommentarer: