fredag 15 januari 2010

Slut på DFM1!

Wohooooo! Nu är terminen slut! Den friska människan 1 no more! Idag avslutades sista delmomentet som bestod av en gruppresentation om metabola syndromet och det gick helt okej för att vara jag och en presentation! Nu ska jag bara ha kul hela helgen! Först ska jag slappa i några timmar och sen ska jag göra mig iordning för middag hos Karin. Sen blir det fest och utgång!

Imorn ska jag pyssla lite med lägenheten och sen käka middag med Peter och sen ska vi gå på fest hos Emma. Det är första gången jag träffar alla dessa människor från jobbet sen jag blev tillsammans med Christian. Spännande och lite nervöst...

Nästa vecka sätter vi igång med den friska människan 2 och efter denna första vecka tar många av oss en paus för att åka till Åre och sen är det Italien. Gud, vad mycket roligt jag har att se fram emot

Inga kommentarer: