söndag 24 januari 2010

Årets mest välbehövliga dusch

Nu har jag precis tagit årets mest välbehövliga dusch. Jag kan inte ens komma ihåg sist jag duschade och man hade kunnat fritera pommes frites i mitt hår. Usch! Jag började iallafall känna mig något bättre nu på eftermiddagen så jag tänkte att det är dags att rycka upp sig och sätta igång mitt liv igen som legat på is den senaste veckan. Nu har jag storslagna planer på att gå till skolan imorn. Det firade jag alltså med att ta en dusch och nu har jag börjat planera mitt nya projekt som jag kallar "Projekt Snygg i Grekland". Detaljerna är inte klara än men jag ska fundera lite mer på det nu men det ser ut ungefär såhär:


Både när det gäller hår och kropp! Måste bara hitta nån som kan spela J.D. Christian ska ju inte med till Grekland...

Inga kommentarer: