måndag 4 januari 2010

Gourmetmiddag

Nu har jag precis kommit hem från en riktig gourmetmiddag hos pappa vid Mariatorget. Det blev hummer, ostron och pilgrimsmusslor. Sånt är verkligen det bästa jag vet! Det är så jäkla gott och man kan äta hur mycket som helst utan att känna sig sådär äckligt mätt.


Ostron är så snygga, kan inte förklara varför!

Jag blev extra glad när jag hörde att farmor skulle komma också. Jag har verkligen världens coolaste farmor. Man kan inte tro att hon är 87 år. Hon har knappt något grått hår ens. Och hon är så modern (hon har mobil och flera datorer med ett mobilt bredband till sin laptop) och man kan prata med henne som med en kompis (när jag berättade om Christian idag sa hon att jag inte skulle släpa hem honom till sovrummet)! Synd bara att hon börjar se så dåligt. Jag märker att det drar ner på hennes humör.


Kanske inte bästa vinkeln för att hummern ska se som godast ut men farmor är glad!


Om jag kunde skulle jag Photoshopa bort mitt snygga nyårsnagellack...


Fredrik ser ovanligt nöjd ut för att inte vara någon ostronfantast (men det blev bara ett).

Nu blir det ett par avsnitt av Sex and the City och sen sova. Imorn kan inget förstöra mitt plugg. Ingen Christian som håller mig vaken hela natten så att jag inte vaknar förän 11.

Inga kommentarer: