söndag 17 januari 2010

Helgen

Nu börjar helgen lida mot sitt slut. Till skillnad från förra helgen har jag faktiskt märkt att det har varit helg den här gången. Mycket roligt och inget plugg!

I fredags hade vi som sagt en väldigt trevlig middag hemma hos Karin som följdes upp av fest hos Wilhelm. Intressant kväll!

Tjejmiddag hos Karin!

Sen igår började jag med middag hos Peter. Vi satt och snackade i flera timmar, det är lite kul att kunna prata om Christian med någon annan som känner honom. Jättekul var det att catcha up lite eftersom vi inte har träffats på et bra tag!

Inte den vackraste men väldigt god mat!

Sen åkte vi till Emma och den festen bjöd även den på en väldigt intressant kväll. Christian var inte precis nykter när jag kom vid åttatiden och han blev inte nyktrare. Han blev väldigt kramig och började tafsa och säga hur mycket han älskade mig och sånt. Jag tyckte att det var ganska gulligt men det var några tjejer som av någon anledning gillade mig väldigt mycket och började tjata om hur Christian inte var tillräckligt bra för mig och en av dem till och med skällde ut honom. Jag borde nog ha sagt ifrån men jag blev så smickrad när de berättade om hur bra jag var. Men Christian verkade inte lyssna så noga som tur var.

Ahmed och Emma i sin supersnygga klänning!

Så, idag har det inte blivit så mycket gjort. Christian har legat på soffan med sin skjorta ut och in hela dagen och jag har varit lite duktigare och gått och handlat och sen lagat mat. Nu funderar jag på om jag ska orka gå och duscha innan jag går och lägger mig tidigt så att jag är pigg och glad imorn!

Inga kommentarer: