fredag 27 november 2009

Smile

Inget kan förstöra min dag! Massor har hänt sen sist jag skrev men jag väntar lite med att skriva något om det. Igår bjöd min älskade farmor på middar på den asiatiska buffén vid Östermalmstorg, en av mina favoritrestauranger. Där är det lätt hänt att det blir lite för mycket mat där eftersom det är buffé och så gott men jag får väl kompensera för det idag istället.


Såhär smal var jag innan restaurangbesöket, någon efterbild blev det inte...

Nu ska jag till skolan och det är dags för den mest komplicerade labben so far. Lipider handlar det om den här gången och det ska bli jättekul! Speciellt eftersom jag älskar min labgrupp! Som det säkert syns här kan inget förstöra mitt humör idag! Woho! Ikväll blir det utgång med Elly & Co!

Att få en bild där både farmor och pappa såg pigga och glada ut var inte det lättaste

Inga kommentarer: