tisdag 17 november 2009

In a land far far away

Sitter och tittar lite på bilder från New Moon-premiären i Los Angeles. Fin måste man ju vara på en premiär av en sån hypad film. Om man ändå fått vara med där! Fast egentligen vill jag helst bara se själva filmen, även om New Moon var minst favorit i Twilight-serien (den var ganska deppig och Edward var inte med riktigt så mycket som jag hade önskat, hoppas de har gett honom lite mer plats i filmen). Det börjar iallafall bli dags att köpa biljetter nu. Insåg att jag inte skulle kunna gå på premiären på grund av en middag som jag verkligen verkligen vill gå på så då kändes det inte lika bråttom att köpa biljett längre. Flera av huvudrollsinnehavarna var iallafall riktigt snygga på premiären!

Ashley Greene är ju supersnygg i sig och bär upp klänningen som om hon inte gjort annat men däremot är jag inte helt övertygad om själva klänningen. Färgen är jättefin och passar bra till det mörka håret men modellen... Nja, halterneck som går ända upp i halsen tycker jag inte är någon höjdare och jag har lite svårt för långklänningar i så tunnt och silkigt material.


Ashley Greene får nog iallafal en trea

Kristen Stewart hade en annan typ av långklänning som är mer i min smak. Att få ha på sig en sån här klänning på nyårsafton vore kungligt! Däremot ser hennes hår förtaskigt ut sen hon klippte det för att spela Joan Jett i The Runaways. Hur ska de lösa detta i Eclipse? Inget löshår kan väl bli lika bra som henne riktiga hår varit i de första två filmerna? Anywho... klänningen, fullpoängare!


Att inhandlas innan nyårsafton

Dakota Fanning tar hem förstaplatsen med sin lilla svarta. Och som hon bär upp den! Hon har ju blivit vuxen nu, kan man se. Tur att hon inte har någon kvarbliven hockeyfrilla efter The Runaways. Och kolla in skorna, måste ha!


Perfekt Röda Mattan-look

Jag har inte så mycket att säga om Robert Pattinsons kläder eftersom han är läskigt snygg oavsett vad han har på sig. Med det inte sagt att detta inte är stiligt, smal slips blir aldrig fel!


Brukar drömma att han biter mig ibland när jag har tur

1 kommentar:

Anonym sa...

det är lite samma för mig, min sambo kan äta allt och hur mycket som helst utan att gå upp ett hekto. känns orättvist många gånger. jag har gjort mina försök att få honom börja träna och äta nyttigare så vi inte har frestelser hemma. det funkar ganska bra :) givetvis ska man unna sig någon någon gång, men då är det bättre att köpa hem en chokladkaka för den gången som man äter upp, så det inte finns massa på lager :)