måndag 23 november 2009

Fantastiskt!

Filmen var fantastisk! Twilight är ju oslagbar men New Moon levde absolut upp till förväntningarna! Jag har ju alltid varit 100% team Edward men Jacob var extremt snygg i bar överkropp-scenerna och det hördes på publiken. Undrar om jag någonsin kommer sluta att ha en grej för yngre killar? Anywho, det som jag inte gillade var Aro, en av Volturi-vampyrerna. Han kändes lite överdriven, lite som skurken i en barnfilm, vilket jag inte riktigt tyckte passade in här då Twiligt hittills har varit väldigt okomisk. Sen känndes det även som att de försökt få in lite förmycket musik förmodligen eftersom förra soundtracket blev så hyllat men det gjorde inte mycket, det var ju bra musik!


Så här snygg blev Jacob efter att ha biffat upp sig ordentligt!

Nu bär det av till Eriksdalsbadet och förhoppningsvis blir det tre km även denna gång. Mitt mål för den här veckan är inget onödigt soffsittande och TV-tittande!

Inga kommentarer: