fredag 20 november 2009

Busi busi

Igår när jag satt och tänkte på hur skönt det skulle bli med halvdag idag och rolig fest på kvällen, vilken perfekt fredag, så fick jag plötsligt ett sms: Är det säkert att du kommer imorn? Hmm, what?! Sen insåg jag att det var idag jag hade lovat att komma till gymnasiemässan och göra reklam för mitt gamla gymnasium InIT College tillsammans med min lillasyster, Anna, som går där nu. Yes, tänkte jag, där gick min lediga eftermiddag. Men ärligt talat så var det roligt. Lärarna (speciellt de som engagerar sig i skolans marknadsföring) är helt fantastiska, så det här blev en mysig tripp back in time. Det enda som saknades var Elly. Men jag stod där i några timmar iallafall och lyckades få några napp tror jag. Nu ska jag springa för det är dags för faddermiddag med alla som var på kollot på Björkö 2. Jag har sett fram emot den här middagen i flera veckor, ska verkligen bli superkul! Först ska vi ses hemma hos Caroline och dricka lite vin.


Här står jag och Anna som två stolta InIT-representanter!

Inga kommentarer: