tisdag 24 november 2009

Böcker!

Det var jättelärorikt med patientmötet idag! Men eftersom jag har tystnadsplikt så skriver jag inget mer om det. Det blev en lång dag men när jag kom hem, ganska sent efter att ha handlat mat och sen varit tillbaka på vårdcentralen en sväng för att hämta Victors matlåda, snäll som jag är, så hade jag iallafall fått ett litet överrasknings-sms. Mina böcker som jag beställt fanns äntligen att hämta ut. Jag hade beställt Jenny Leebs nya bok På grund av Leon eftersom jag älskade hennes tidigare böcker. Jag hade helt och hållet missat att det kommit en ny men råkade se den någonstans för ett tag sen. Den andra boken beställde jag efter ett tips från (tro det eller ej) Blondinbella. Wetlands av Charlotte Roche, vilken verkade vara en väldigt konstig men fascinerande bok. Jag gillar mycket som är konstigt men tyvärr kommer jag nog inte ha så mycket tid att läsa dem än på ett tag med allt skolarbete plus att jag redan är mitt inne i en annan bok.

Det är inte mycket som slår nya böcker!

Inga kommentarer: