fredag 13 november 2009

Nystart på bloggen

Jag påbörjade en blogg för väldigt länge sedan som nu har legat längst in i garderoben ett bra tag. Nu har jag bestämt mig för att rensa och uppdatera den lite och börja från början. Jag har försökt skriva dagbok ett tag eftersom det är väldigt viktigt för mig att komma ihåg alla roliga grejer som händer i mitt liv just nu. Det är så många spännande saker och jag är rädd att allt bara ska smälta samman till en stor minneslucka. Men jag upptäckte att jag inte riktigt har tid att hålla på och skriva ut bilder och klippa och klistra som jag gjorde när jag var liten. Så jag tänkte att det här skulle bli lite roligare och lättare att hålla ordning på. Dessutom har jag införskaffat mig min första alldeles egna digitalkamera och jag vill inte att bliderna bara ska bli liggande på ett minneskort. Nu ska jag göra ett quiz som handlar om matsmältningsorganens fysiologi och biokemi och sedan göra mig iordning för en kväll med teater. Tjejspexet Flix har nämligen premiär för Sherlock Holmes och skottet på slottet ikväll! Ett perfekt tillfälle att inviga min nya kamera!

Inga kommentarer: