tisdag 17 november 2009

Sing Halleluja!

Nu är jag stolt över mig själv! Jag kom hem ganska tidigt efter en ganska trevlig dag på jobbet (hade inte så mycket i skolan) och kände mig uttråkad. Det enda som gick på TV var ett program om två gamla tanter som skulle lära sig allt om porrfilmer. Jag gjorde som jag brukar allt för ofta. Jag gick till kylen och bredde en extremt onyttig macka med allt på, speciellt smör. Men innan jag hann äta mackan hann jag ångra mig! Så jag la tillbaka den i kylen (nu kan jag säga till Björn att jag går upp och gör frukost till honom imorn bitti så får jag en gratis massage, tihi) och tog en morot istället. Och ju mer jag tänker på det nu desto mindre vill jag ha den där mackan. Usch, det är så jobbigt att känna sig onyttig och tjock, då kommer jag vara på dåligt humör resten av kvällen. Också tänkte jag på mina höftben som jag la märke till igår när jag var och simmade. Vore trevligt att ha kvar dem i sommar när det förhoppningsvis blir Grekland!


Här kommer lite inspiration i form av Kate Moss

Inga kommentarer: