söndag 15 november 2009

Storsexan

Igår var jag på Storsexan som är Flix-sittningen. Den var väldigt annorlunda från de sittningar jag har varit på tidigare. De andra har varit väldigt officiella och högtidliga. Den här var lite mer intim med mycket internskämt och sånt. Men det var jättekul och jag fortsätter bli imponerad av hur duktiga de är. Blir lite sugen på att vara med. Även om jag aldrig skulle våga ställa mig och sjunga solo för typ 100 pers så kan man ju alltid hjälpa till med kläder och props och grejer, det är jag ju skitbra på!


Skulle ha använt blixten...

Jag hängde in min väska med kameran i garderoben, tyvärr, så det blev inga fler bilder än några som Björn tog innan jag gick (man ser iallafall den fina klänningen från French Connection som jag fick låna av min lillasyster). Det kanske var bra på ett sätt att det inte blev fler bilder av mig eftersom det ösregnade snett på vägen dit så min Carrie-frisyr var lockig på ena sidan och platt och trasslig på andra. Men det hade varit kul att ha några bilder från själva festen. Måste komma ihåg det nästa gång!

Inga kommentarer: