måndag 16 november 2009

Lika som bär

The Vampire Diaries är min nya favoritserie. Den innehåller allt man kan önska av en TV-serie. Spänning, snygga skådespelare, vampyrer och fina omgivningar. Jag älskar vampyrer så när serien True Blood kom blev jag överlycklig! Men till skillnad från de flesta andra som sett serien blev jag väldigt besviken. Jag försökte verkligen, in i det sista, att tycka om den men det var verkligen inte min grej med alla dessa lantisar. No offence men det blir inte kul att kolla på, jag vill ha snygga människor och snygga miljöer. Så när The Vampire Diaries kom försökte jag att inte ha för höga förväntningar och nu är jag frälst! En av de snygga skådespelarna heter Katerina Graham och påminner hon inte lite om Amanda Seyfried?


Vem är vem? Okej, riktigt så lika är dom inte...

Oj, nu börjar de laga mat på Nyhetsmorgon, det fick mig att upptäcka hur hungrig jag är. Nu ska jag gå och laga något nyttigt och gott!

Inga kommentarer: