tisdag 17 november 2009

The light is out

Igår kväll var jag och Björn på Eriksdalsbadet och medan han tränade simmade jag inte en, inte två, utan tre kilometer! Det är nog mitt nya rekord! Och det gick snabbt också, bara en och en halv timme. Men sen när vi kom hem och improviserat ihop en lyxmåltid slocknade jag som ett ljus. Nu bara väntar jag på att träningsvärken from hell ska slå till.

Nu blev jag lite distraherad. Jag har precis fått ytterligare ett bevis på att min katt Schwajnis är världens smartaste katt. Om man ger honom ett glas med något gott brukar han sticka ner huvudet så långt att han fastnar. Men idag stod mjölkkannan till kaffemaskinen framme och den var lite för liten för hans huvud så då stack han ner tassen, kletade in den i skummad mjölk och slickade sen av tassen! Rena Einstein!

Steg ett...

...och steg två. Piece a cake!

Inga kommentarer: