onsdag 2 december 2009

Lååång helg!

Nu blir det mycket att ta igen eftersom jag inte riktigt haft tid att skriva något sen förra veckan. Och det är mycket som hänt... Eller rättare sagt är det mycket som är på gång att hända. Men det tar jag när det väl händer. Ska inte gå händelserna i förväg. Men det som är säkert är iallafall att Björn ska vara färdigutflyttad på söndag och nu på torsdag ska jag bli snodd till lunch (det innebär också att man blir bjuden för en gisslan kan ju inte betala själv?).

Helgens alla två och en halv dagar var fantastiska! Fredag kväll började med sanning och konsekvens med Elly, Douglas och Kippe. Vi lekte Gandalf och superhjältar och alla fick varsin tatuering. Killarna verkade dessutom sugna på en favorit i repris eftersom Kippe föreslog Tequila/drinkkväll här nu i helgen igen! Så det kör vi på!

Såhär kul var det under första varvet, under andra varvet blev jag lite trött!

Den här fina tatueringen fick jag av Kippe!

Lördag var jag ute ho Benedicte i Täby och hade tjejkväll/julbak. Världens mysigaste dag! Vi bakade lussebullar, pepparkakor, lagade mat, kollade på film och tjejsnacket visste inga gränser! Vad underbart! Dum som jag var så glömde jag såklart kameran men jag hoppas på att få lite bilder av Caroline snart.
Söndag träffade jag Christian. Det slutade med att vi käkade middag och gick på bio i Heron City. Ganska mysigt ställe faktiskt. Man kanske inte är lika förtjust i det om man brukar hänga där men jag tycker att det är skitcoolt och värsta sci-fi med alla lampor och glasväggar m.m. Christian räddade iallafall mig från en barnvagnsfylld food court och vi åt på en restaurang som fick det att kännas som att man var utomlands. Filmen vi såg, Saw VI, hade jag hoppats skulle vara lite mer läskig men den var bara äcklig. Anywho, jättetrevlig kväll, dags för till snart?

Inga kommentarer: