onsdag 23 december 2009

Julstämning

Så, nu börjar julstämningen infinna sig! Julgranen är klädd, jag har lyckats sno åt mig ett par av Thomas julköttbullar som är förbjudna tills imorn, jag har invigt julgodisbordet och slagit in en julklapp. Tyvärr blev det inget pepparkakshus för pepparkaksdegen var slut överallt.


Så här fin blev julgranen! Och bilden gör den såklart inte rättvisa...

Men lite tråkigt är det att man inte riktigt får den känslan som man hade när man var liten. Då var ju julen helt magisk och allt var så spännande. Nu är det mysigt men man måste liksom kämpa för att hitta den känslan. Men imorn behöver jag inte jobba för det... Julafton hos Kerstin och Kenth kan inte slå fel!


Jag var först på det livsfarliga godisbordet och då får man faktiskt ta den godaste biten!

Inga kommentarer: