onsdag 23 december 2009

Var var jag? Juste, mitt liv...

...det försvann nånstans under allt duggapluggande. Nu är det iallafall över och avklarat. Tyvärr är det värsta intensivpluggandet dock inte över än. Tentan börjar närma sig men det får bli några lediga dagar nu i jul!

Sen sist har ju Björn flyttat ut och jag har träffat Christian några fler gånger. Får se hur det går. Jag känner inte att jag har några planer på ett nytt förhållande, har ju inte varit singel på riktigt på över fem år.

Nu är jag hemma hos familjen och ska vara här de närmsta dagarna. Känns som att det blir lite mer julstämning här än om jag skulle sitta själv hemma. Jag hade rätt i att granen skulle vara död lagom till jul. Toppen hänger med stjärnan nästan ända ner till golvet och 75% av barren ligger på golvet. Men jag envisas med att inte slänga ut den förän efter julafton men på fredag ryker den. Nu ska jag klä en livs levande gran!

Inga kommentarer: