onsdag 10 februari 2010

What a night...

Oj, vilken bergochdalbana igår natt/kväll blev. Dessvärre kom vi inte fram till något. Men men, det får bli som det blir.

Idag har varit en jättemysig dag i skolan. Känner att jag har haft tid att umgås med massa människor, vilket känns jättebra eftersom jag har varit borta lite på senaste tiden.

Sen var jag och mamma och hälsade på morfar som faktiskt såg lite bättre ut och var lite klarare i huvudet än sist jag såg honom. Jag blir imponerad att han är så optimistisk hela tiden. Han berättade att han längtar så mycket efter en katt och att han blir så glad när han ser katter på TV men han är ju för skruttig för att skaffa en katt. Så jag tänkte att jag ska ta med mig Schwajnis dit någon dag snart!

Nu ska jag gå igenom morgondagens labb!

Inga kommentarer: