lördag 6 februari 2010

Snark

Jag tror helt ärligt att jag aldrig har varit såhär trött och öm i kroppen någonsin tidigare. Jag går som om jag vore gravid, jag reser mig från en stol som om jag vore 90 år gammal och jag klär på mig som om jag vägde 150 kg (det vill säga, jag når inte mina fötter). Därför kände jag att det var lagom att gå och lägga sig nu efter middagen. Imorgon ska det ju trots allt bli pangväder och vi har liftkort som gäller och nästan hela dagen på oss innan bussen till flygplatsen går. Så medan partygänget var kvar i baren gick gamlingarna (jag och mamma) upp på rummen. Nu ska jag kolla på Twilight på Annas dator!


Efterrätten, yoghurtmousse med jordgubbar, var bland det godaste jag någonsin ätit och jag kunde äta upp hela nästan utan dåligt samvete efter en sådan här dag!

Inga kommentarer: