söndag 7 februari 2010

En snabbis

Helvete! Där försvann precis allt jag skrivit. Ibland är mobilen inte så underbar. Orkar inte skriva om allt, fast egentligen har jag inget bättre för mig. Vi sitter på bussen på väg hem från flygplatsen.

Det jag skrev var iallafall att jag inte haft möjlighet att skriva något idag (fast det nog har varit den bästa dagen) för jag glömde elsladden när jag kollade på film på Annas dator så den var helt död och internet utomlands kan bli svindyrt (har jag lärt mig under min karriär på 3). Men imorn ska jag hämta min dator hos mamma och ladda över alla bilder jag tagit idag. Det var verkligen perfekt, solen gassade i backen, vi satt på hotellets terass och åt lunch och jag tror till och med att jag fått några fräknar!

Fast just nu ska det bara bli skönt att komma hem. Det ska bli sännande att se om Christian hör av sig nu när han fått lite tid att tänka efter eller om han gör som vanligt och väntar tills jag säger något och sen upprepar samma sak som om han kom på det...

Inga kommentarer: