tisdag 2 februari 2010

Doctors

Idag har vi varit på vårdcentralen och suttit med varsin läkare hela dagen. Just när det såg som mörkast ut och i stort sett varenda patient som kommit in till mina läkare hade haft högt blodtryck och diabetes eller liknande och ville prata mediciner (som jag inte kan något alls om än) så kom det in en kille med ett sår på tummmen. Låter inte så jättespännande men detta ledde till att vi (någonstans på vägen hakade Victor på) fick gå in till "operationsrummet" för att bedöva och klippa bort en bit av nageln. Spännande! Och sen eftersom vi redan var där så fick vi vara med på nästa operation som var några bölder som skulle tömmas. Supercoolt!

Det är tur förresten att jag inte har sagt till någon att den här bloggen finns för då kan jag skriva lite privatare saker. Det finns lite spänning mellan mig och Victor efter den där festen hos Wilhelm men mer än så ska jag inte skriva. Tydligen var det någon som Björn kände (?) som hade läst något om Christian här... Vi får se vad som händer!

Inga kommentarer: