söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag

Idag har inte blivit en klyschig typiskt romantisk dag men den har blivit romantisk på sitt eget sätt. Jag och Christian har ännu en gång legat vakna halva natten och pratat och kommit fram till att vi ska vara tillsammans. Han har varit tydlig med att han ville det de senaste dagarna medan jag har varit tveksam men nu har jag bestämt mig för att det känns rätt. Så nu är vi tillsammans igen (Christian var snabb att påpeka att våran dag nu blir den 14 februari som är Alla Hjärtans Dag, han överraskar mig gång på gång med att vara mer romantisk än jag ger honom credit för).

Den mysiga dagen började egentligen igår kväll när jag åkte ut till Salem. Först hann jag hälsa på hans familj en snabbis och sen tog vi några öl/vin med hans kompisar som jag aldrig träffat förut. Sen kom vi hem ganska tidigt och Christians brorsa Simon (som går på KI by the way) hade lagat värsta gourmetmiddagen! Och så fick jag även träffa hans flickvän Michelle för första gången.

Sen idag har vi mest legat i sängen, kollat på film med den lilla lillebrorsan Lukas som alltid vill vara med oss, ätit god mat och myst! Nu känns det ganska skönt att ha kvällen för mig själv, färgar ögonbrynen, kollar på Blåsningen och ska gå och lägga mig tidigt. En perfekt Alla Hjärtans Dag faktiskt!

På tal om hjärtan, imorn är det thoraxdemonstration i skolan, can't wait!

Inga kommentarer: