onsdag 17 februari 2010

Morgonkaffe

Efter ungdomsmottagningen sprang jag in på Muggen och köpte kaffe. Jag blev positivt överraskad när en dubbel espresso bara kostade 20 kr. Jag började överväga att springa in på Muggen varje morgon istället för på Mix It Up som jag brukar. Men sen ångrade jag mig. För det första fick jag inte mer än en enkel espresso och för det andra var inte kaffet så märkvärdigt som jag mindes. Så jag fortsätter på Mix It Up som ligger perfekt till när man missar bussen till skolan och som har världens trevligaste och personligaste personal som inte ens behöver fråga vad jag vill ha längre. Dessutom är kaffet helt okej. Men imorn tror jag nog att jag ska åka förbi Non Solo Bar som fortfarande är oslaget!


Muggen blir det i sommar när uteserveringen öppnar, inget slår ju Götgatan!

Mix It Up ligger för bra till för att jag inte ska gå in där när jag hinner!

Inga kommentarer: