torsdag 18 februari 2010

På Non Solo

Nu sitter jag på Non Solo och har faktiskt börjat plugga lite. Tror dock inte jag sitter kvar här så länge till. För det första börjar jag bli hungrig och känner inte riktigt att min ekonomi tillåter att jag äter lunch ute och för det andra hamnade jag mitt i alla andra människors lunchrush. Det gör absolut inte att jag inte kan koncentrera mig men det känns dumt att ta upp två bord med min urdruckna espressokopp när folk med trerätters lunch inte har någonstans att sitta. Ska komma ihåg det till nästa gång, att komma lite senare eller lite tidigare. Och det har hänt något med kaffet. Det var inte alls lika gott som det brukar vara, hoppas verkligen det var en engångsförteelse!


Måste lära mig använda min webkamera. Finns det blixt/lampa?

Inga kommentarer: