söndag 23 maj 2010

The Ring!

Jag älskar att bo så nära Ringen. Det är fantastiskt en sån här dag när man har viktiga ärenden men inte riktigt orkar eller har tid att springa runt på stan och ta buss och tunnelbana. Allt finns i Ringen!

Idag har jag två superviktiga uppdrag:

1. Hämta ut en present som jag personligen fått av ELLE! Som fattig student måste man ju ta varje tillfälle i akt att snåla! Nej, seriöst är det en superbra present, jag vet av egen erfarenhet att Glow-shampot luktar superdupergott och inpackningar är ren lyx för mig!

2. Byta böcker på Bokia. Jag fick fyra böcker av Kerstin och Kenth varav jag redan hade läst två så jag måste byta dem. Men jag klagar inte, jag älskar att kolla på böcker och att veta att jag faktiskt får välja två stycken att ta med mig hem är ren lycka!


Gåva från min kompis ELLE!


Gåva från min moster Kerstin!

(Uppdrag #3. Köpa toapapper.)

1 kommentar:

Vilhelmina sa...

Kolla på böcker är så roligt! Jag kan köpa hur många som helst om jag har pengar, får inget dåligt samvete alls över det för att läsa är ju ändå lite allmänbildande (om inte annat för att man vet vilka böcker och författare alla pratar om sedan!) och trevlig omväxling från de tunga kursböckerna vi studenter annars drunknar i. (: