söndag 2 maj 2010

Fotbollsfan!

För det första: Djurgården vann med 2-1! För det andra: jag och Elly har kommit fram till att vi måste gå på fler matcher!

Jag är ju inte direkt den mest sportintresserade person jag känner. Men det är så häftigt hur mycket man kan ryckas med i stämningen vid såna här tillfällen. Jag stod och skrek med i hejarramsorna och hade hjärtat i halsgropen de sista minuterna när Djurgården spelade med två färre på planen och bollen hoppade fram och tillbaka framför deras mål!

Det är så roligt också att se hur uppspelta alla andra blir. Speciellt när det dyker upp "snälla" skällsord (typ tokstolle eller pajas) från de tuffa killarna mitt i havet av fula ord.


Så mycket bättre live!


Elly blev så glad över min coola fotbollstuta att hon fick den!


När Djurgården vann blev alla bästa kompisar igen!

Och eftersom dagen går i sportens tecken tänkte jag ge mig ut och jogga en sväng faktiskt!

Inga kommentarer: