söndag 16 maj 2010

Meh...

Jag är lite ledsen...

Jag vill ha en stor lägenhet där både jag och Christian får plats som ligger högst upp i huset med stora fönster med färgglada gardiner där solen lyser in när man sitter och äter frukost med fil med banan och nötter i och ser snygg och fixad ut fast man precis har gått upp ur sängen och en balkong där solen lyser när man sitter och äter middag med oxfilé med potatisgratäng, bearnaisesås och sallad och dricker rött vin till där man kan ha trästolar med filtar i olika färger och har utsikt över halva Stockholm och där det finns en stor utegård där det inte finns några elaka katter så att Schwajnis kan hänga där!

Livet är allt bra orättvist...

Nej, jag skojade bara!

Ibland tror jag att jag har det för bra! Fast jag skulle ju inte tacka nej direkt...

Inga kommentarer: