onsdag 21 april 2010

TV-kväll

Ikväll är jag i stort behov av en tidig kväll och en lång natts sömn. Jag har myst ner mig i soffan och planerat in min TV-kväll med två program jag verkligen vill se. Jag har längtat efter att se dokumentären Jade som handlar om Jade Goody som dog i cancer för inte så länge sen. Jag var inte direkt något fan men jag kommer ihåg att jag läste om henne precis innan hon dog och jag kan inte hjälpa att bli fascinerad.

Det andra programmet är det betydligt mer lättsamma Leila bakar! Jag tycker Leila är så söt och jag älskar program som har med matlagning och bakning att göra! Först ska jag bara vänta på att något larvigt program om något övernaturligt trams ska ta slut.


Jade fascinerar.


Jag vill bara hoppa genom skärmen och in i Leilas kök!

Inga kommentarer: