onsdag 28 april 2010

Tänk om jag blir en bloggare?

Jag är inte en sån som brukar läsa bloggar, och jag har egentligen inget intresse av att andra läser min blogg. Jag gör det faktiskt mest för min egen skull för att komma ihåg allt som händer, och det känns ganska lagom att Elly läser, att min mamma eller min syster kanske kollar nån gång när jag lagt upp en ful/rolig/söt bild på Schwajnis.

När det gäller att läsa andras bloggar brukar jag kolla på Tjuvlyssnat och på Emmas blogg. Men igår kväll satt jag och kollade runt på några andra bloggar och jag har hittat min favoritblogg! Egoinas Värld. Den är så jäkla kul! Hon skriver superroligt om vardagsgrejer och kan få en att skratta åt exakt vad som helst som man aldrig uppfattat som roligt förut.


Egoina skriver lika roligt som den här bilden är snygg!

Okej, jag läser också Blondinbella ibland, hon är så söt och verkar så duktig!

Inga kommentarer: