onsdag 21 april 2010

Eva Braun

Igår kväll var jag och tittade på Corpus årliga spex som i år hette Eva Braun. Varje höst är det Flix, tjejspexet, som står för föreställningen och varje vår är det Corpus Karrolina, killspexet. Jag tog med mig Christian och mötte upp några klasskompisar på teatern i Sundbyberg. Föreställningen var superkul och mest imponerande var nog Hjalmar som är ny i Corpus och går i min klass. Fast alla var ju extremt duktiga, på att spela, skriva roliga låtar, sjunga i många stämmor och improvisera. Välspenderad kväll!

Sen hade jag och Christian tänkt gå ut och äta middag men det blev så sent att allt hade hunnit stänga. Så det blev en take away-kebab framför Futurama istället. Det är ju inte helt fel heller. Hade en jättemysig kväll! Dock blev det inte mycket sömn så jag har varit som en zombie i skolan idag, men som tur var märktes det inte eftersom alla andra också var zombies av olika anledningar.


Mycket dans och sång, imponerande!


Christian tänkte bjuda mig på fin middag, "valet" föll naturligtvis på kebab!

Inga kommentarer: