tisdag 27 april 2010

Mitt älskade Gossip Girl

Jag har precis kollat på senaste avsnittet av Gossip Girl. Det är helt beroendeframkallande och fascinerande. Alla är så snygga, hela deras värld ser så perfekt ut. Obegränsat med pengar och kläder och takvåningar mitt på Manhattan. Avundsjuk?

Ja, det har jag trott i alla dessa år. Men jag förstår inte hur de står ut med varandra. Att de kan förlåta varandra efter allt som händer hela tiden. De är otrogna/blir tillsammans med bästa kompisens pojkvän/flickvän, försöker våldta någons syster/bästa kompis men blir sen tillsammans med den första någon, de förödmjukar varandra inför halva stan m.m. En timme i veckan räcker gott och väl, oavsett hur fina kläderna är och hur snygga alla är skulle jag inte byta ut mitt filmjölksliv i lagom-Sverige! I love it!


Alla är modellsnygga, så ser det inte ut på Manhattan...

Inga kommentarer: