tisdag 13 april 2010

Christian

Imorgon jag jag och Christian varit officiellt ihop i två månader och det känns bara bättre och bättre. Jag visste inte att något kunde kännas så fantastiskt rätt! På ett sätt känns det som att vi har kännt varandra hela livet, vi tänker väldigt lika och förstår varandra så bra och vi kan prata om allt! Samtidigt känner jag mig fortfarande helt nykär, sitter och hoppas på att varje sms jag får är från Christian. Det kanske inte låter så konstigt när vi bara har varit ihop i två månader men vi har ju faktiskt "dejtat" i fyra och en halv.

Jag går runt som Schwajnis och bara känner mig glad hela tiden och till största del beror det på Christian. Jag hoppas och tror verkligen att det fortsätter såhär. Vet inte vad jag skulle göra utan honom. Måste komma på något mysigt vi kan göra imorn för att fira lite när han kommer hem till mig!


Min älskling på fin restaurang i Uppsala!

Inga kommentarer: