måndag 4 oktober 2010

Sen sist i bilder

Long time no see! Här är mina allra finaste bilder från de senaste veckorna!


För några helger sen bjöd jag Elly, Gabbi och Angielina på tjejmiddag! Det var superkul, mycket tjejsnack!


Jag och Angie.


Gabbi och Elly.


Angie och Elly.


Schwajnis höjdpunkt i livet förutom mat är nya lakan!


I lördags var vi ute i trollskogen och plockade svamp. Anna var lite ledsen för att hon inte kom över diket och in i skogen med sitt nyopererade knä...


Mamma.


Isa hade med sig mat som skulle räcka till ett mindre land i en vecka!


Så grillade vi korv!


Christian hade en speciell taktik...


Snyggaste jag hittade!


Jag har fortfarande inte rensat klart!


Efter svampplockningen åkte vi hem till Christians familj och Christian var snabb med att göra sig bekväm!


Vi åt lyxmiddag med parfait med granatäpple...


...och finchoklad!

Inga kommentarer: