måndag 18 oktober 2010

Ny lägenhet?

Jag och Christian har hittat en ny lägenhet i Täby som vi gillade. Den var väldigt beige men jag gillar ju att renovera och fixa!

Nyss ringde jag upp mäklaren och skulle lägga ett bud på den och precis när han hade svarat satte jag en mandarin i halsen och fick väldigt svårt att få ur mig något vettigt. Det lät ungefär som att jag skrattade och grät på samma gång, varvat med hysteriskt hostande (allt detta i föreläsningssalen såklart) men jag lyckades iallafall få ur mig ett bud så nu ska det bli spännande!

Och jag som var så nöjd med mitt val av mellanmål...

2 kommentarer:

Elly sa...

HAHAHAHAHA Skrattade hysteriskt åt detta!

Maria sa...

Hahaha! Tror nog att mäklaren skrattade åt mig också, hade dessutom öppen gylf under hela visningen för mina byxor hade gått sönder..