söndag 31 oktober 2010

Jag har inga bilder

Igår var vi på Halloweenfest hos Gabbi. Alla (nästan) var jättefint utklädda (jag menar inte att resten var fult utklädda utan att de inte var särskillt utklädda)! Men Christian var lite seg och ville gå hem ganska tidigt och idag är jag lite tacksam över det. Jag har en miljon saker att fixa och vet inte var jag ska börja. Det är massor med saker som ska fixas inför fotograferingen på torsdag och visningen om två veckor, sen är det inte långt kvar till själva flytten. Dessutom har jag tenta mitt i allt.

Och värst av allt: mitt hår är jätteledset! Jag var utklädd till Lilla My och tuperade/sprayade/färgade håret (jag tar Halloween väldigt seriöst) och nu har jag en halvblond/halvorange höstack på huvudet. Jag tror jag får börja med att göra en hårinpackning och sen kan jag plugga/städa/packa?

Tog inga bilder igår men Christian gjorde, får sno dem sen, han är ute och fiskar i sin nya Snusmumrik-hatt!


Panik! Mitt hår kommer aldrig bli långt som jag förstör det...

Inga kommentarer: