söndag 24 oktober 2010

Hemma efter en helg i Finland

Så, nu är jag hemma igen efter helgen. Har spenderat lördag kväll och söndag dag ute i Salem och träffat Christians släktingar från Finland. Idag när vi var i Skärholmen och tjejen i kassan på Apoteket pratade svenska med mig kändes det ungefär som när man varit på semester utomlands och kommer tillbaka till Sverige.

Högskoleprovet gick bra och dåligt. Fick alla rätt på NOG och DTK, som väntat (jag är faktiskt supersmart), ett fel på ELF, det är jag nöjd med, fyra fel på LÄS, också ganska nöjd med (texterna är superlånga och jag läser inte jättesnabbt). Det som gick åt helvete var ORD, jag var sämst på det. Jag vill inte säga hur dåligt det gick men jag kommer hamna på 1,7 eller 1,8 beroende på normaliseringen. Christian gjorde inte provet, han skyllde på att han var tvungen att jobba men jag och hans pappa kom fram till att han nog fegade ur eftersom vi skulle tävla mot varandra! Smart drag av honom!


Moj moj!

Inga kommentarer: