fredag 26 mars 2010

Lite bättre!

Idag lyckades jag släpa mig ner till Ringen och köpa några dammsugare. Första steget utanför dörren var superskönt men sen gick det bara utför. Var nära att svimma på ICA tre gånger. Hoppas att mamma kommer och hämtar mig med bilen så jag kan storhandla på PrisXtra imorn. Jag verkligen älskar PrisXtra! Synd att jag inte jobbar där längre.

Jag känner mig förresten som värsta tönten. Christian åkte härifrån så sent som imorse men jag saknar redan honom helt sjukt mycket. Och han har inte ens åkt till Åre än. Det är mycket lättare när man själv är den som ska åka bort för då blir man så distraherad av annat att man inte hinner sakna den andra så mycket.

Som tur är har jag massor att fixa här hemma så jag kommer inte sitta hemma och tycka synd om mig själv (så fort den här dumma förkylningen går över). Jag ska vara en Duracellkanin så jag inte hinner sakna honom på dagarna och så jag bara hinner tänka en snabb tanke innan jag slocknar på kvällarna. Och jag har redan börjat lite smått. Eftersom jag inte orkade göra något fysiskt ansträngande så har jag suttit och sökt en massa sommarjobb!

Inga kommentarer: