söndag 28 mars 2010

Byggare Maria

Idag har jag äntligen fått lite fart på mig själv! Jag har varit igång sen minuten jag vaknade. Jag har varit hos pappa och lånat slagborr, varit elektriker och bytt eluttag (helt själv utan några olyckor), varit på Fredells och handlat spackel och skruvar och så har jag äntligen fogat upp en till burk fog på tegelväggen! Nu är det inte mycket kvar. Den där jäkla väggen har varit halvklar sen vi flyttade in här och jag står inte ut längre så den är mitt mål #1 den här veckan. Tyvärr tog fogmassan slut så pappa ska köpa lite mer så att jag kan göra klar det imorn. Hade ändå inte hunnit mer idag för det tar verkligen tid, underskattar alltid hur lång tid det ska ta. Men för att jag fått en sån kick av att göra så mycket så var jag tvungen att göra lite mer så jag fixade alla etiketter på mina kryddburkar så att de är lite mer homogena (man blir en nörd i skolan).


Rörigt i eftermiddags!


Imorn ska jag försöka hitta lite fler kryddburkar.

Imorgon ska jag också bli sminkad av Emma som går en make up artist-utbildning och har sitt slutprov. Det är nästan så att jag blir lite nervös fast jag bara ska sitta modell...

Inga kommentarer: