onsdag 10 mars 2010

Life is good!

Idag är jag på sånt där superduperhumör av några olika anledningar. För det första hade jag och Christian den bästa eftermiddagen och kvällen igår med fika, Alice i 3D och middag på kinarestaurang med kanske den godaste maträtten jag någonsin ätit. Det skadar ju inte heller att vi hade supermysigt när vi kom hem och som vanligt låg och pratade halva natten om hur mycket vi tycker om varandra. Sen gör ju vädret idag (som vi passar på att njuta av en kvart i taget mellan varje föreläsning) att till och med föreläsningen om vätskebalans känns helt okej. Efter skolan ska vi fortsätta med vårt grupparbete som faktiskt är kul. Och som en perfekt avslutning ska jag hem till pappa sen och få en present! Kanske även unnar mig en klippning då mitt hår börjar se ut som en höstack...


Här har jag dukat upp i föreläsningssalen!

2 kommentarer:

Elly sa...

Underbart att höra! Tycker det är SÅ kul att läsa din blogg och se på alla bilder! :D

Maria sa...

Åh, vad kul! Men det börjar bli dags för några bilder på oss!