måndag 13 september 2010

Helgen

Fredagkvällen och lördagen ska jag inte tänka mer på. Någon (inte jag) blev lite överförfriskad och behövdes tas hand om av någon (kanske jag) så fort vi kommit innanför dörren hos Peter och Hannah. Därmed blev inte lördagen så produktiv förutom att jag fick en del pluggande gjort.

Söndagen däremot var supermysig. Jag, Christian och två av hans kompisar, Per och Simon åkte ut med en liten båt och fiskade! Det var supermysigt och jag ffick tre små abborrar! Tyvär var de lite försmå för att laga nåt på men Schwajnis fick dem till middag.


Christian tog det lugnt.


Simon fick en gigantisk gädda!


!


Det var superfint vid sjön.


Christian åt såklart upp gädd-inälvorna!


Schwajnis äter middag, fiskarna dög inte råa så jag fick rensa, koka och krydda dem för att det skulle duga men då kastade han i sig!

Inga kommentarer: