tisdag 3 augusti 2010

Greklandsbilder

Jag vill börja skriva på bloggen igen men känner att jag inte kan göra det förän jag har lagt upp Greklandsbilderna, men så idag fick jag en snilleblixt: jag lägger upp bilderna! Och så gjorde jag det!


Som sagt så kom min älskling ner andra veckan...


...och Annas!


Jag och Christian promenerade i "riktiga" stan.


Mamma, John och Anna.


Hahaha!


En dag hyrde vi moppar och åkte upp i bergen till Kretas enda sjö. Det måste vara bland det häftigaste jag gjort, så jäkla fint! Och sjön var helt perfekt, knallblått vatten och ljummen! Kunde inte ha haft en mer perfekt dag!


Jag körde moppe för första gången i mitt liv!


Sen tog vi en liten paus...


...då jag såg väldigt cool ut!



Vi kom till en liten liten by där vi körde vilse bland alla två husen...


Sjön var helt fantastisk! Synd bara att den knallblåa färgen inte gick att fånga på bild...


Christian badar i sjön!


Jag på trampbåten!


Jag sitter på en mur sista dagen...



Efter två veckor var jag superbrun!

Inga kommentarer: