måndag 9 augusti 2010

Äntligen!

Nu är min åtta dagar långa arbetsvecka över! Ikväll har jag varit på restaurang för att fira Fredrik som fyller 20 idag. Han fick en hi-tech-väckarklocka av mig! Sen när vi ätit så vi nästan sprack åkte vi hem och åt blå prinsesstårta! En perfekt kväll alltså!

Och imorn är jag ledig och ska först gå på stan med Anna, måste hitta en ny (gärna hel) (och självrengörande) bajslåda till Schwajnis och förhoppningsvis blir det kaffe på Non Solo sen, det var år och dar sen jag var där. Sen ska jag träffa världens finaste pojkvän som kommer hem från Finland imorgon bitti men måste åka direkt till jobbet då.

Something to look forward to alltså! Jag funderar på att lura mig själv att jag måste jobba imorn genom att ställa väckarklockan riktigt tidigt för att sen komma på att jag får sova ut hur länge jag vill... Moahahaha!

Inga kommentarer: